Predmet marketinga nisu samo različiti proizvodi već i usluge, ideje i doživljaji. Radom u području kulturnog i baštinskog brendiranja nadilazimo predrasude da baštini ne treba brend.

Za nas je brend sinonim za vrijednosti koje stoje iza baštinskog doživljaja, ustanove ili destinacije. Zato je marketinško planiranje i brendiranje jedan od alata osnaživanja pozitivnih utjecaja koji baština ima na nas i društvo u kojem živimo.

Za potrebe vaših baštinskih projekata izrađujemo:

  • Brend strategije
  • Vizualne identitete i priručnike grafičkih standarda
  • Marketinške strategije
  • Komunikacijske planove.

Usluge marketinga i brendiranja primjenjive su na:

  • ekomuzeje i muzeje zajednice
  • UNESCO lokalitete
  • nacionalne parkove i parkove prirode
  • dvorce i utvrde
  • kulturne rute
  • tematske staze i rute
  • arheološka nalazišta i parkove
  • etnoparkove i etnosela
  • vrtove, parkove i perivoje
  • turističke destinacije.

Brendiranje je ključno za transformiranje lokacije u destinaciju. Uz brend baštinska priča dobiva svoj prepoznatljivi identitet.
Muze

Zanima vas što možemo ponuditi za vašu baštinsku priču?