Predmet marketinga nisu samo različiti proizvodi već i usluge, ideje i doživljaji. Radom u području kulturnog i baštinskog brendiranja nadilazimo predrasude da baštini ne treba brend.
Za nas je brend sinonim za vrijednosti koje stoje iza baštinskog doživljaja, ustanove ili destinacije. Zato je marketinško planiranje i brendiranje jedan od alata osnaživanja pozitivnih utjecaja koji baština ima na nas i društvo u kojem živimo.
Za potrebe vaših baštinskih projekata izrađujemo:
- Brend strategije
- Vizualne identitete i priručnike grafičkih standarda
- Marketinške strategije
- Komunikacijske planove.
Usluge marketinga i brendiranja primjenjive su na:
- ekomuzeje i muzeje zajednice
- UNESCO lokalitete
- nacionalne parkove i parkove prirode
- dvorce i utvrde
- kulturne rute
- tematske staze i rute
- arheološka nalazišta i parkove
- etnoparkove i etnosela
- vrtove, parkove i perivoje
- turističke destinacije.
Brendiranje je ključno za transformiranje lokacije u destinaciju. Uz brend baštinska priča dobiva svoj prepoznatljivi identitet.
Muze
Zanima vas što možemo ponuditi za vašu baštinsku priču?