Strategije i strateški planovi za nas imaju smisla tek kada su uspješno provedeni. Zato u proces njihove izrade uključujemo i osnažujemo sve koji će za provedbu biti odgovorni i u njoj sudjelovati.
To postižemo timskim radom i uz pomoć kreativno osmišljenih radionica. Kroz radionice strateškog planiranja svi uključeni prepoznaju posebnosti svoje ustanove, atrakcije ili destinacije.
Započinjemo ih u svijetu ideja i želja gdje nikakvoj cenzuri nema mjesta. Iz te proširene stvarnosti zajedno prepoznajemo prioritete, postavljamo realistične ciljeve i predviđamo ostvarive zadatke i budžete.
Strateško planiranje primjenjivo je na:
- destinacije / atrakcije kulturnog turizma
- kulturni i baštinski brend
- muzeje, arhive i knjižnice
- ekomuzeje i muzeje zajednice
- UNESCO lokalitete
- nacionalne parkove i parkove prirode
- dvorce i utvrde
- kulturne rute
- tematske staze i rute
- arheološka nalazišta i parkove
- etnoparkove i etnosela
- vrtove, parkove i perivoje.
Vizija bez strategije i ideje o tome kako stvorenim upravljati, poput potoka je koji je poželio doći do oceana, no zaboravio je da najprije mora postati rijeka i izdubiti korito.
Muze
Zanima vas što možemo ponuditi za vašu baštinsku priču?