Strategije i strateški planovi za nas imaju smisla tek kada su uspješno provedeni. Zato u proces njihove izrade uključujemo i osnažujemo sve koji će za provedbu biti odgovorni i u njoj sudjelovati.

To postižemo timskim radom i uz pomoć kreativno osmišljenih radionica. Kroz radionice strateškog planiranja svi uključeni prepoznaju posebnosti svoje ustanove, atrakcije ili destinacije.

Započinjemo ih u svijetu ideja i želja gdje nikakvoj cenzuri nema mjesta. Iz te proširene stvarnosti zajedno prepoznajemo prioritete, postavljamo realistične ciljeve i predviđamo ostvarive zadatke i budžete.

Strateško planiranje primjenjivo je na:

  • destinacije / atrakcije kulturnog turizma
  • kulturni i baštinski brend
  • muzeje, arhive i knjižnice
  • ekomuzeje i muzeje zajednice
  • UNESCO lokalitete
  • nacionalne parkove i parkove prirode
  • dvorce i utvrde
  • kulturne rute
  • tematske staze i rute
  • arheološka nalazišta i parkove
  • etnoparkove i etnosela
  • vrtove, parkove i perivoje.

Vizija bez strategije i ideje o tome kako stvorenim upravljati, poput potoka je koji je poželio doći do oceana, no zaboravio je da najprije mora postati rijeka i izdubiti korito.
Muze

Zanima vas što možemo ponuditi za vašu baštinsku priču?